Nyt ne sitten alkoivat: "Kirjoittamisen perusopinnot" (30 op) Riihimäellä.
Ensimmäinen kurssi on otsikoitu yllätyksettömästi "Johdatus kirjoittamiseen" ( 2 op). Kurssin opettajana oli kirjailija Taija Tuominen Hämeenlinnasta. Sen "Tiikerihain" tekijä. Kurssilaisia oli kahdeksan, joista puolet oli Hämeenlinnasta, kolme Riihimäeltä ja yksi Nurmijärveltä.
Jaksoon kuuluvat luennot pidettiin 23.-24.9. Riihimäen kansalaisopistolla. Opintojakso suoritetaan siten, että luentojen pohjalta laaditaan oppimispäiväkirja (2-3 liuskaa), johon upotetaan faktaa ja fiktiota yhdestä kirjalistan kirjasta (2-3 liuskaa).
Oppimispäiväkirjan lisukkeineen olisi oltava valmiina 23.10.2011. Tuossa vaiheessa toinenkin opintojakso on jo puolivälissä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti